برگ بیدی سبز

استعلام قیمت برگ بیدی سبز در سال 2020

برگ بیدی سبز از جالب توجه ترین گیاهان آپارتمانی است که عده قابل توجهی از علاقه مندان به پرورش گل و گیاه به دنبال استعلام قیمت آن در سال 2020 می باشند؛ این گیاه را می توان در فضای داخلی منزل، بالکن، لبه پنجره و یا حتی به صورت آویز نگهداری کرده و از سبزی و زیبایی آن لذت برد.استعلام قیمت برگ بیدی سبز در سال 2020

مقدار دما برای برگ بیدی سبز در تابستان

مقدار دما برای برگ بیدی سبز در تابستانبرگ بیدی در اصل گیاهی علفی است که بیش از 60 گونه مختلف دارد و اکثر آنها برای نگهداری در آپارتمان مناسب می باشند.
برگ های پهن، بدون دم برگ و تخم مرغی این گیاه به رنگ سبز روشن (با رگه سفید) یا کرم می باشند.

برگ بیدی سبز به راحتی تکثیر شده و در شرایط نگهداری مناسب، ممکن است؛ گل بدهد.
در رابطه با مقدار دما برگ بیدی سبز در فصل تابستان، باید گفت که به طور کلی این گیاه، گرما دوست بوده و در هوای سرد چندان دوام نمی آورد؛ در واقع حداقل دما برای نگهداری برگ بیدی، 10 درجه سانتی گراد می باشد؛ اما تا 30 درجه دمای بالای صفر را تحمل کرده و در هوای گرم بهتر رشد می کند.
به همین دلیل توصیه می شود که در فصول گرم سال، این گیاه در بالکن، حیاط یا پشت پنجره قرار داده شود؛ اما در فصل زمستان بهتر است؛ این گیاه را در محیط داخلی منزل نگهداری نمود.

به طور کلی گیاه برگ بیدی سبز برای رشد خود به دمای نسبتاً زیاد، نور متوسط و غیر مستقیم و همچنین خاک مرطوب نیاز دارد.

خرید برگ بیدی سبز از مراکز معتبر

خرید برگ بیدی سبز از مراکز معتبرخرید برگ بیدی سبز از مراکز معتبر، یکی از دغدغه های علاقه مندان به گل و گیاه می باشد؛ چرا که سوای از شرایط نگهداری و نحوه رسیدگی به گلدان ها، در وهله اول گیاه خریداری شده، باید کیفیت مناسب را داشته باشد.

مرکز معتبر فعال در حوزه پرورش و تکثیر گیاهان آپارتمانی، بیش از هر چیز باید به نوع نیاز هر گونه گیاهی توجه کند؛ مثلاً همان طور که در بخش قبل بیان شد؛ برگ بیدی سبز در هوای سرد به خوبی رشد نکرده و با هوای گرم، سازگاری بیشتری پیدا می کند؛ اما از لحاظ نور مناسب، نیاز چندانی نداشته؛ اما نباید آن را در محیط تاریک یا کم نور نگهداری کرد.
در واقع نیاز نوری اکثر گونه های این گیاه در حد متوسط بوده و به نظر می رسد؛ که نور فیلتر شده برای آن بهتر باشد.

مهمترین دلیل میزان خرید بالای برگ بیدی سبز، زیبایی و طراوت خاصی است که به فضا می بخشد؛ همچنین امکان تکثیر آن وجود داشته و می توان در طول یک سال، حدود پنج گلدان از آن به عمل آورد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا