گل گل بنفشه

عرضه کننده گل بنفشه جعبه ای درجه 1

گل بنفشه جعبه ای از نمونه گل های تزئینی است که همه با آن آشنا بوده و دست کم در پارک ها و فضاهای سبز نمونه های مختلفی از آن را می توان مشاهده نمود که وجه تمایز آن با دیگر گل ها خواص بی نظیری است که دارد. عرضه کننده آن نیز نمونه های درجه یک را به صورت جعبه ای در دسترس مشتریان قرار می دهد.

عرضه کننده گل بنفشه جعبه ای درجه 1

خاک سبک و غنی برای گل بنفشه

خاک سبک و غنی برای گل بنفشه گل بنفشه به خاکی سبک نیاز دارد که دارای رس بوده و از نفوذ پذیری کمی برخوردار بوده سیلت و شن نیز برای این خاک مفید است تا ظرفیت کمی را برای ذخیره آب ایجاد کند. از هر خاکی نمی توان برای نگهداری از این گیاه استفاده نمود چون بنفسه گیاهی حساس بوده و برای رشد به شرایط متعادلی نیاز دارد.

گل بنفشه به آفات حساس بوده و بهترین نوع خاک برای آن کوکوپیت و پیت موس می باشد. از جمله مشخصات خاک خوب برای این گیاه:

  •  خاک گل بنفشه دارای توانایی بیشتری برای نگهداری آب بوده و به آبیاری کمتری نیاز دارد و به دلیل خصوصیت زهکشی سریع و توانایی دوباره خیس شدن، باعث کاهش مواد مغذی خاک می شود.
  • خاک باید خنثی و اسیدی بوده و از تهویه طبیعی برخوردار باشد و باعث تخلخل خاک شود و از سخت شدن خاک جلوگیری کند.
  • خاک خوب و آلی تاثیر نامطلوبی بر محیط نخواهد گذاشت.

مرکز اصلی خرید گل بنفشه جعبه ای

مرکز اصلی خرید گل بنفشه جعبه ای مرکز اصلی خرید گل بنفشه جعبه ای در بازار در کار عرضه انواع گونه های این گل بوده و شکل های مختلفی از این محصول را ارائه می کند. از این گل به عنوان تزئینات در پارک ها، باغچه ها و گلدان استفاده می شود که زیبایی بخش محیط اطراف می باشد.

گل بنفشه علاوه بر زیبایی به عنوان داروی گیاهی نیز مورد استفاده قرار می گیرد که این گیاه دارای طبعی سرد و مرطوب بوده و به عنوان دمنوش مورد استفاده قرار می گیرد و در درمان بیماری های سرفه، سرماخوردگی، نزله، بیماری معده، خشکی پوست، خارش سر، بیماری کلیه، کبد، طحال، سردرد، سینوزیت و … مفید بوده و به دو صورت موضعی و خوراکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

گل بنفشه نوعی گیاه از تیره بنفشگان با ساقه کوتاه و رنگ بنفش و زرد است که در نواحی معتدل جهان رشد می کند که بسته به نژاد دارای رنگ های مختلفی است. این گیاه دارای گونه های مختلفی است که از طریق بذر ازدیاد و تکثیر می شود و بهترین خاک و مکان برای آن خاک مرطوب و مکان سایه می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا