فیکوس آفریقایی

توزیع مستقیم فیکوس آفریقایی مینیاتوری

استفاده از بیش تر گیاهان طبیعی به دلیل رنگ آرامش دهنده در کشور ایران زیاد است. یکی از گیاهان زیبا و خاص، انواع فیکوس آفریقایی مینیاتوری هستند. توزیع این نوع گیاه( فیکوس آفریقایی مینیاتوری )تویط مراکز و فروشگاه های خاص این محصول به صورت مستقیم و کلی به فروش می رسد.

توزیع مستقیم فیکوس آفریقایی مینیاتوری

مزیت های قابل توجه فیکوس آفریقایی

مزیت های قابل توجه فیکوس آفریقایی استفاده ی گسترده از انواع گیاهان طبیعی متفاوت در کشور سبب تولید این محصولات شده است. برخی از روانشناسان برای افزایش روحیه و افزایش اعتماد به نفس بیماران خود و هم چنین کاهش بیماری ها روانی استفاده از گیاهان طبیعی و یا درخت ها را توصیه می کنند.

این کار به رفع بیماری افسردگی هم کمک چشمگیری می کند و با عث می شود تا افراد با گیاهان مشغول شوند و کمتر به نشانه های بیماری خود و عوارض آن ها فکر کنند. یکی دیگر از دلایل استفاده از انواع گیاهان طبیعی زیبایی و خاص بودن و متفاوت بودن این محصولات است.

برخی از افراد جامعه به دلیل علاقه ی زیاد به این محصولات عجیب و متفاوت گلخانه هایی با عنوان پرورش گل و گیاهان طبیعی به وجود آورده اند. این کار به افزایش تولید گیاهان طبیعی کمک زیادی کرده است.

یکی از علل دیگر استفاده ی زیاد از گیاهان، زنده بودن آن ها است که صحبت کردن و گفتگو با این گیاهان به رشد آن ها کمک زیادی می کند و حتی در برخی از گیاهان سبب گل دهی و رشد بسیار زیادی می شود.

مراقبت از گیاهان بسیار متفاوت است و برای هر یک از این گیاهان باید اطلاعات کافی برای رشد را داشت. به عنوان مثال برای مراقبت از گیاه فیکوس آفریقایی باید به این محصول در مدت زمان نسبتا طولانی آب داد و در محلی مناسب نگه داری شود. از مزیت های قابل توجه استفاده از فیکوس آفزیقایی می توان به موارد بالا و هم چنین تصویه ی هوای خانه و حتی بیرون را نام برد.

روش های فروش فیکوس آفریقایی مینیاتوری

روش های فروش فیکوس آفریقایی مینیاتوری روش های فروش فیکوس آفریقایی بسیار زیادی است و برخی از مراکز این کار را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می دهد که به رفع گرانی قیمت این گیاه هم کمک کرده است. اما فروش انواع فیکوس ها در برخی از فزروشگاه ها به قیمت بسیار بالا به فروش می رسد. این مراکز برخی از این گیاه ها را به صورت قلمه و یا گیاهان بزرگ عرضه می کنند و حتی برخی از آن ها را به بازار های خارجی و جهانی منتقل می کنند. استفاده از گیاهان طبیعی در سراسر جهان و در اکثر کشور های اروپایی انجام می شود. زیبایی بسیار زیاد گیاهن از مهم ترین دلایل استفاده از گیاهان طبیعی است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام وقتتون بخیر
    سرعت رشد این گیاه در اواخر فصل بهار و تابستان افزایش می یابد، دقیقا زمانی که تمام گیاهان خانگی رشد حداکثری دارند .
    من دلیل انتخابم زیبایی بیش از حد این گیاه است ، ممنون از مجموعه خوبتون که همه نوع گیاهی ازش خریداری کردم

  2. فیکوس به خاک لیمونی یا خاک جنگلی یا مخلوطی از خاک برگ ، خاک معمولی و ماسه و خاک قلیایی احتیاج دارد. اگر رشد فیکوس سریع باشد احتیاج به تعویض گلدان دارد. در صورت عدم امکان ۷ – ۵ سانتیمتر از خاک های سطحی گلدان را با خاک غنی از مواد غذایی و نو تعویض و هر دو هفته یکبار کود دهی نمایید.

  3. فیکوس را باید هفته‌ای دوبار در تابستان و یکبار در زمستان آبیاری (آب فاقد املاح) کرد. خاک گلدان در فاصله بین دو آبیاری باید خشک شود. چون این گیاه نسبت به خشکی مقاوم است در نتیجه آب زیاد از حد به گیاه آسیب می رساند. در آبیاری اجازه دهید سطح خاک در بین دو آبیاری کاملا خشک شود. در تابستان هفته ای دو بار و در زمستان هفته ای یک بار آبیاری کافی است.

  4. سلام روز خوش
    ممنون از تازگی و تنوع زیاد گلخونه
    ممنون میشم که کاتالوگ گل های مینیاتوری و کاکتوس کوچیک ها رو برام ارسال کنید .
    تشکر ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا