گیاه نخلگیاه نخل ماداگاسکار

سفارش گیاه نخل ماداگاسکار بنفشه

همه ما از مزایای نگه داری گل و گیاه در خانه و آپارتمان خود خبر داریم و می‌ دانیم که گیاهان انرژی بسیار فراوان و مثبتی به محیط می بخشد. از جمله گیاهانی که بسیار زیبا است و مقاومت بالایی در برابر تغییر شرایط دارد، نخل‌ ماداگاسکار می باشد که یک گیاه خاص و لوکس است. شما عزیزان برای سفارش گیاه نخل ماداگاسکار بنفشه با ما تا پایان مطلب همراه باشید تا پس از کسب اطلاعات لازم با عرضه کنندگان مستقیم آن آشنا شوید.

سفارش گیاه نخل ماداگاسکار بنفشه

شرایط مراقبت از گیاه نخل ماداگاسکار

شرایط مراقبت از گیاه نخل ماداگاسکار

نخل ماداگاسکار همانطور که از نامش مشخص است، مربوط به جزیره ماداگاسکار واقع در قاره آفریقا است. این نخل شکل زیبا و بسیار چشم نوازی دارد که تنه آن ضخیم بوده و حالت برگهای آن چتری به رنگ سبز براق است. این گیاه اگر در شرایط و هوای باز نگهداری شود، تا ارتفاع ۶ متر هم می رسد اما اگر بخواهید گیاه را در خانه نگهداری کنید حتماً باید به یکسری نکات و شرایط مراقبت از آن دقت کنید.

اولین شرط نگهداری گیاه ماداگاسکار نور زیاد و مستقیم است بنابراین بهتر است که گیاه را ساعاتی در روز بیرون از منزل نگهداری یا در کنار پنجره هایی که نور مستقیم به آن می‌ تابد، قرار دهید. خاک مورد نیاز محصول خاکی است که گیاه کاکتوس به آن نیاز دارند و این خاک از پوسیدگی گیاه جلوگیری می کند.

این گیاه نیاز به گرما و نور بسیار زیادی دارد. همانطور که گفتیم،گیاه بومی آفریقا است، آفریقا هم منطقه‌ای گرم می باشد پس تقریبا هفته ای ۳ بار با خشک شدن سطح خاک نیاز به آبیاری مجدد خواهد داشت. این گیاه در فصل سرما حساس تر خواهد شد و نیاز به آبیاری کمتری هم دارد.

توجه داشته باشید کود دهی مناسب به این نخل هم در فصل گرما و هم در فصل سرما اهمیت بسزایی دارد. علاوه بر آن هرس کردن نخل، تعویض گلدان، تکثیر به موقع آن واز بین بردن آفات و بیماریها از جمله شرایطی است که باید در هنگام نگهداری آن بدانید و توجه داشته باشید.

قیمت گیاه نخل ماداگاسکار بنفشه

قیمت گیاه نخل ماداگاسکار بنفشه

پخش مستقیم گیاه ماداگاسکار باعث شده خریداران عزیز و گرامی به راحتی بتوانند به این گیاه زیبا دست پیدا کنم که ۱۰۰ درصد در کاهش هزینه محصول هم تاثیر بسزایی خواهد داشت. قیمت گیاه نخل ماداگاسکار بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود.

این گیاه معمولاً به صورت وارداتی هم بوده اما از آنجایی که در کشور ما هم رشد، پرورش و تکثیر می‌یابد، نمونه‌های ایرانی آن از قیمت مناسبتری برخوردار است این گیاه بومی آفریقا با توجه به ابعاد و اندازه ای که دارد و نحوه خرید شما میزان سفارشی که دارد، تعیین قیمت می‌ گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام و درود
    ممنون از اینکه این گل رو موجود کردید یکی از زیباترین گل‌های آپارتمانی این نخل ماداگاسکار است
    میتونید راهنمایی کنید که چطور خرید کنم و شرایط نگهداری گل چطوره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا