قلمه گل داوودیقلمه گل داوودی مینیاتوری

سفارش قلمه گل داوودی مینیاتوری تازه

عرضه کننده قلمه گل داوودی مینیاتوری تازه با کیفیت این نوع محصولات را در شکل و اندازه ها و رنگ های متفاوت در اختیار مشتریان قرار می دهد . خاص ترین طرح ها یا تازه ترین گل های مینیاتوری تازه چه به صورت عمده و چه به صورت جزئی به مشتریان عرضه می گردد ، لذا حمل این نوع محصول به طور رایگان در دسترس هموطنان عزیز قرار می گیرد .

سفارش قلمه گل داوودی مینیاتوری تازه

روش آسان قلمه زنی گل داوودی مینیاتوری

روش آسان قلمه زنی گل داوودی مینیاتوری گل داوودی بعد از گل رز مشهورترین گل می باشد که در نوع و رنگ و اندازه های مختلف یکسان هستند. این جنس دارای 200 گونه از گیاهان یک ساله ، چند ساله ، علمی و گلخانه است . گل داوودی را هم می توان از بذر آن برای تکثیر استفاده کرد و هم از قلمه آن .

این محصول به دو طریق در هوای آزاد و گلخانه کاشت می شود که هر کدام از انها را می توان به صورت گلدانی و با هوای آزاد پرورش داد . لازم است بدانید که گل داوودی در پاییز احتیاجی به گلخانه ندارد و در هوای آزاد رشد می کند و حتی روش قلمه زدن آن در پاییز در هوای آزاد امکان پذیر می باشد ، ولی در زمستان رشد و پرورش گل داوودی ابتدا ساقه گل را چیده و آنچه از گل در خزانه یا گلدان باقی می ماند برای استفاده قلمه مناسب می باشد .

فلمه ها را باید بالاتر از زمین به طول بیست سانتی متر قطع نموده و قلمه را طوری آماده می کنیم که ابتدا سر و ته آن زیر جوانه واقع شده باشد و طولش در حدود 10 سانتی متر و برگ ها نه قطع و نه کوتاه گردد. قلمه های بدست آمده را می توان در گلدان یا هوای آزاد کاشت و بعد از سه یا چهار هفته قلمه ها ریشه دار شده و می توان هر یک از آنها را جداگانه در گلدانی برای رشد و پرورش نشا کرد .

خرید قلمه گل داوودی مینیاتوری تازه

خرید قلمه گل داوودی مینیاتوری تازه قلمه گل داوودی مینیاتوری در بازار در مقایسه با دیگر گل و گیاهان خرید فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است که زیبایی منخصر به فردی دارد و نگهداری آن چندان سخت نمی باشد . بنابراین خرید گل داوودی مینیاتوری برای مشتریان می تواند لذت بخش باشد . به طور یقین سفارش این گیاه در همه جای کشور قابل پذیرش می باشد .

سفارش قلمه گل داوودی مینیاتوری را می توان به صورت آنلاین خریداری کرد که این محصول چه در اندازه و چه در گل و رنگ آن مشتریان می توانند انتخاب کنند و به صورت رایگان به آدرسی که می فرستند تحویل بگیرند .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام … دریافت نمونه از چه طریقی امکان پذیره و آیا در وب سایت برای این منظور راهکار یپیش بینی شده ؟ ممنون از پاسخگوییتون

    1. سلام، وقتتون بخیر
      لطف بفرمایید و فرم مشاوره موجود در سایت را کامل کنید تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

  2. سلام قیمت تکی با عمده فرق داره
    بخوام سفارش بدم ارسال با خودتونه؟ من قبلا از سایت دیگ خریداری کردم اصلا راضی نبودم
    اینبار میخوام به مجموعه شما اعتماد کنم و از شما سفارش بدم لطفا منو راهنمایی کنید که چگونه باید ثبت سفارش کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا