گل سبز آلاستیکا

پخش کنندگان گل سبز آلاستیکا

بر اساس گفته های محققان تاثیر مثبت گل و گیاه بر روحیه و آرامش افراد بسیار بیشتر از تصورات ما می باشد در حدی که افراد با دور بودن از طبیعت و گل ها افسرده و محزون می شود. شرکت پخش و فروش گل سبز آلاستیکا، گیاهی سرسبز، شاداب و تازه را به شما مشتری گرامی عرضه می کند. یکی از اهداف مهم این مجموعه حفظ رضایت مشتری از خرید خود می باشد.

پخش کنندگان گل سبز آلاستیکا

نکات مهم در انتخاب گل آلاستیکا مینیاتوری

نکات مهم در انتخاب گل آلاستیکا مینیاتوری گل آلاستیکا مینیاتوری و بزرگ یکی از گل های استوایی است که پرورش و نگهداری از آن در بین مردم هند رواج زیادی دارد و در این کشور طرفداران زیادی دارد. این گل زیبا با نام فیکوس نیز معروف می باشد که دارای برگ های پهن، سبز رنگ و نسبتا ضخیم است.

هر گل و گیاهی برای رشد و تکثیر خول نیاز به مراقبت و نگهداری کافی دارد که گل آلاستیکا نیز برای رشد خود نیاز به خاک، آب، نور و دمای مناسبی دارد. این نوع از گل چون ریشه پهنی دارد باید در گلدان بزرگ تر از خود کاشته شود. یکی از عوامل رشد خوب این گل خاک حاصلخیز و خوب می باشد که در طول سال دو بار باید خاک آن عوض شود.

گل آلاستیکا برای رشد بهتر به شرایط گلخانه ای نیاز دارد ولی در فضای باز با نور کافی و مستقیم نیز رشد می کند زیرا برگ ها و ساقه آن به اندازه کافی مقاوم می باشد. گل آلاستیکا علاوه بر این که برای زیبایی و تزیین منازل و محل کار استفاده می شود دارای خواص دارویی نیز می باشد و در گلخانه ها با هدف تولید دارو در تناژ بالا تولید می شود.

در هنگام خرید و انتخاب گل آلاستیکا باید توجه شود که این نوع گل دارای انواع مختلفی است از جمله: گل فیکوس معمولی، فیکوس آلمانی، فیکوس مقدس، فیکوس ابلق، فیکوس پیچ و… می باشد این گل ها دارای شکلی درختی و درخچه ای هستند و برگ های آن ها در همه ی فصل ها سبز بوده و معروف به همیشه سبز هستند.

فروش کلی گل سبز آلاستیکا

فروش کلی گل سبز آلاستیکا عرضه و فروش گل آلاستیکا به صورت عمده و کلی به تمامی گلخانه ها و پرورش دهندگان گل وگیاه در سراسر کشور در این شرکت انجام می گیرد. محصولات این شرکت به صورت قلمه گل آلاستیکا و گل کامل آلاستیکا می باشد که بسته بندی آن اصولی و سالم بوده و در زمان ارسال و در طول مسیر به گل آسیبی نمی رسد.

در این مجموعه تازگی و طراوت گل ها تضمین شده می باشد و با توجه با کاربرد دارویی این گیاه شما می توانید به صورت عمده قلمه یا گل سالم را برای پرورش در مزرعه و گلخانه سفارش دهید که این شرکت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

    1. سلام جناب ازادفر گرامی
      برای اطلاع از سقف خرید لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

    1. سلام، وقت شما بخیر
      برای اطلاع از شرایط نگهداری و سایر اطلاعات لازم لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا همکاران ما با شما تماس گیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  1. سلام مطالب و محتوای سایت در مورد این گل سبز آلاستیکا بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

  2. سلام. خسته نباشید. این گل رو میشه تو منطقه سرد و خشک هم نگه داری کرد یا باید حتما داخل خونه یا گلخونه باشه؟

    1. سلام جناب سعیدی عزیز
      برای اطلاع از شرایط نگهداری لطفا فرم موجود در سایت را کامل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگبرند.

    1. سلام جناب حسینی عزیز
      برای کسب اطلاعات لازم لطفا فرم موجود در سایت را کامل کنید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

  3. برای تمیز کردن برگ ها از اسفنج مرطوب و یا پارچه ی پنبه ای کمک بگیرید و با کمک آب برگ ها را تمیز کنید. توجه داشته باشید که استفاده از مواد شیمیایی براق کننده برای گیاه مضر است و بهتر است از این کار صرفنظر کنید.
    ممنون از گلخانه قشنگتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا