برگ بیدیبرگ بیدی نانوک

توزیع کنندگان برگ بیدی نانوک

گل ها و گیاهان از اکسسوری های جذاب و زیبا می باشند که مورد توجه هر بیننده ای قرارمی گیرند. گل برگ بیدی نانوک نیز یکی از انواع گل های آپارتمانی است که در گلخانه این مرکز با تیراژ بالا در گلدان های کوچک و بزرگ تکثیر می شود. قیمت فروش برگ بیدی بستگی به اندازه گل و نوع گلدان دارد که در این شرکت با نازلترین قیمت به دست مشتری می رسد.

توزیع کنندگان برگ بیدی نانوک

برگ بیدی نانوک صورتی چه ویژگی هایی دارد؟

برگ بیدی نانوک صورتی چه ویژگی هایی دارد؟ گل برگ بیدی با نام های نانوک، برگ بیدی صورتی، گل چشم آهویی شناخته می شود که برگ های سبز آن دارای رگه های صورتی و جذابی هستند این گل برگ های نسبتا کوچکی، ساقه باریک و ریشه زیاد و پری دارد و برای نگهداری در آپارتمان و محل کار گزینه مناسبی است زیرا شرایط نگهداری آسانی دارد.

گل برگ بیدی نانوک صورتی برای آن که پرپشت و زیبا بماند باید از نظر خاک مناسب، نور کافی و آبیاری به موقع مورد بررسی قرار بگیرد خاک منایب برای تکثیر و رشد آن ترکیبی از پرلیت، کوکوپیت، پیت ماس و خاک باغچه است که هر سال و در اوایل فصل بهار بهتر است خاک ان عوض شود چون گل بزرگ شده و ریشه آن بیشتر می شود و برای رشد نیاز به خاک با کیفیت و تازه دارد.

گل برگ بیدی نانوک برای حفظ جوانی و طراوت خود نیاز به دمایی بین ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد دارد زیرا در دمای پایین برگ هایآن می ریزندودر دما ی بالا نیز ساقه آن بسیار رشد کرده و فاصله برگ ها زیاد شده و از حالت پرپشتی خاذج می شودو ظاهر جذابی ندارد.

این گل زیبا و شگفت انگیز به دلیل داشتن رنگدانه های صورتی در برگ های خود نیاز به نور متوسط و غیر مستقیم دارد تا خالت صورتی خود را حفظ کنند و اگر نور کافی به آن نرسد برگ هایش به رنگ سبز و سفید بوده و اگر در معرض نور مستقیم خورشید باشد، برگ هایش می سوزند پس بهترین شرایط برای آن نور غیر مستقیم خورشید در پشت پنجره جنوبی منزل است.

خرید بدون واسطه برگ بیدی نانوک

خرید بدون واسطه برگ بیدی نانوک در هنگام خرید برگ بیدی نانوک باید توجه کرد که گل طراوت و تازگی لازم را داشته باشد و فاصله برگ های آن از هم زیاد نباشد و ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد. نکته مهمی که در هنگام خرید گل برگ بیدی باید دانست این است که گل و گلدان دارای زهکشی مناسب باشد تا در زمان آبیاری آب در گلدان و در ریشه گل نماند که باعث فساد و خرابی ریشه شود.

بدون شک خرید مستقیم و بدون واسطه انواع گل و گیاه از گلخانه بسیار ارزان و به صرفه تر از بازار خواهد بود و در این سایت شرایط خرید مستقیم فراهم شده تا بتوانید هر تعداد که مایل بودید، گل خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا