گیاه نخل ماداگاسکار

خرید عمده گیاه نخل ماداگاسکار

گیاه نخل ماداگاسکار گیاهی است بسیار شبیه درخت نخل اما نخل نیست و فقط دلیل این نام شباهت آن ها به هم دیگر است و حتی با این که از گروه خانواده کاکتوس ها هم نیست بخاطر خارهای ریز و تیزی که دارد به عنوان یک نوع کاکتوس شناخته شده است.این گیاه بیشتر در مناطق نیمه خشک یا نیمه بیابانی رشد می کند و مراقبت از آن بسیار ساده است.

این نوع گیاه در برابر تغییرات دما مقاوم می باشد و برای تصفیه هوا بسیار عالی عمل می کند .باید دانست که این گیاه بسیار زیبا و زینتی به خاطر تیغه های تیز و بدی که دارد در محل مناسبی و به دور از حیوانات و بچه ها قرار داده و نگهداری شود.

خرید عمده گیاه نخل ماداگاسکار

مختصری درباره فرآیند تولید نخل ماداگاسکار

مختصری درباره فرآیند تولید نخل ماداگاسکار تولید نخل ماداگاسکار در ایران بسیار شدت گرفته است . این گیاه دارای ساقه سبز بلند و ضخیم با تیغه های تیز و برگ های باریک و بلند است.این گیاه در آخر زمستان و اوایل بهار شروع به جوانه زدن و گل دهی می کند و رشد بسیار خوبی دارد. گل های این گیاه به رنگ های سفید و یا صورتی مایل به سفید هستند.

این گیاه باید در جای بسیار روشن و با نور زیاد و در مقابل نور مستقیم خورشید قرار گیرد زیرا این گیاه بسیار مقاوم است و نور را تحمل می کند و اگر در جای تاریک و زیر سایه قرار گیرد کم کم برگ های گیاه زرد می شود و رشد آن کم می شود.

آبیاری این گیاه باید در هفته دو بار انجام شود و آبیاری زیاد آن باعث جمع شدن آب در ریشه و در نهایت گندیده شدن ریشه ها می شود و گیاه را از بین می برد.در کود دادن به این گیاه هم باید دقت کرد چون کود زیادی هم باعث سوختگی آن گیاه می شود.این گیاه را نباید در دمای زیر صفر نگهداری کرد زیرا باعث سیاه شدن و خراب شدن برگ آن ها می شود و در مورد خاک آن هم باید خاک زه کشی شده باشد.

پخش انواع گیاه نخل ماداگاسکار

پخش انواع گیاه نخل ماداگاسکار پرورش دهندگان نخل ماداگاسکار با تکثیر این گل زیبا به دو روش بذر کاشتن و یا با جوانه های خود گیاه پرورش این گل را به حداکثر رسانده اند که این کار باعث صرفه زیاد اقتصادی برای آن ها شده است.پخش گیاه نخل ماداگاسکار به صورت های عمده به مراکز و گل خانه های کشور صورت می گیرد و در بازار به مشتریان دیگر عرضه می شود.

این گل ها با مناسب ترین قیمت ها به فروش میرسد و البته قیمت هر یک از این گلدان ها بسته به اندازه و بزرگی و کوچکی گل و گلدان دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا