فیکوسگل فیکوس

توزیع گل فیکوس ابلق

واحد تولید کننده انواع گل فیکوس ابلق با هدف دسترسی سریع و آسان هر یک از متقاضیان به گل هایی با نشاط، زیبا و منحصر به فرد و همچنین به منظور توزیع هرچه بهتر و راحت‌ تر این نوع گل هگیاهان تزیینی، اقدام به راه اندازی مرکز نمایندگی انحصاری در گوشه و کنار کشور نموده است. لازم به ذکر است که فروش گل فیکوس در هر یک از این مراکز به صورت عمده نیز انجام می پذیرد.

توزیع گل فیکوس ابلق

چگونه از گل فیکوس ابلق نگهداری کنیم

چگونه از گل فیکوس ابلق نگهداری کنیم

یکی از زیبا ترین و دل انگیز ترین انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی که می توانید به راحتی، آن ها را در محیط های مختلف مسکونی، اداری، صنعتی، تجاری و مانند اینها پرورش داده و بیشترین میزان جذابیت و زیبایی را با آن ها تجربه نمایید گل های فیکوس ابلق می‌ باشند.

از جمله دلایل اصلی گرایش بسیاری از افراد به حفظ و نگهداری این نوع گل ها راحت بودن روش های پرورش، تکثیر و هر نوع مراقبتی است که باید نسبت به آن ها انجام پذیرد.

برای اینکه گلدان شاداب و بسیار پر برگ از گل فیکوس ابلق داشته باشید در اینجا یکی از روش های ساده و بسیار کاربردی که نتیجه بسیار مطلوبی به شما می دهد به صورت مختصر توضیح داده می شود:

در ابتدا می بایست گلدان شما در یک محل نورگیر قرار بگیرد نکته بسیار ضروری این است که توجه داشته باشید فیکوس به هیچ عنوان تابش نور به طور مستقیم را دوست نداشته و از خشکی هوا بیزار است بنابراین سعی کنید آن را در پاسیو یا پنجره های ضلع جنوبی قرار دهید تا به صورت غیر مستقیم نور مورد نیاز خود را تأمین نموده و در طول روز 1 الی 2 مرتبه در فواصل زمانی نسبتا طولانی، آن را غبار پاشی کنید.

یکی دیگر از نکاتی که می‌ توانید این گیاه را شاداب و سرحال نگه دارید این است که یک هفته الی 10 روز آن را آبیاری کرده و برگ های آن را با پارچه‌ ای نرم و مرطوب، تمیز کنید؛ دقت داشته باشید که این امر می بایست به صورت نوازش کردن و با حس محبت آمیز انجام پذیرد زیرا این نوع گیاه، نسبت به عواطف و احساسات، حساسیت بسزایی داشته و سریع تر از آنچه تصور می کنید به مهربانی شما پاسخ مثبت داده و رشد چشمگیری پیدا می کند.

مرکز فروش گل فیکوس ابلق

مرکز فروش گل فیکوس ابلق

یکی از مراکزی که می توانید با اطمینان کامل، در آنجا نسبت به خرید گل فیکوس ابلق تازه و با طراوت، اقدام به عمل آورید مرکز فروش این گروه از گل ها و گیاهان آپارتمانی می‌ باشد که به عنوان نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت تولید کننده این گروه از گیاهان زینتی، مشغول به فعالیت بوده و آماده خدمت رسانی به هر یک از عزیزان در گوشه و کنار این سرزمین پهناور خواهد بود.

این مرکز، بخش اعظم تولیدات خود را به صورت عمده نیز در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

  • تبلیغات:

۱. این نوع از گل ها خودشان را برای دسته شدن آماده کردند!

۲. گل رزی در هلند پیدا شده است که هزاران گلبرگ دارد!

۳. کاشت گل رز مرموز برای باغبان دردسر ساز شد!

۴. گلی که بعد از هفت سال شکوفا شد!

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام و درود
    ممنون از عرضه این گلدان زیبا گل فیکوس ابلق
    که میتونیم به عنوان کادو هم بدیم
    ممنون که زیبایی رو به منزل من و خانوادم هدیه دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا