قلمه گل داوودی

عرضه قلمه گل داوودی مینیاتوری زرد

گل داوودی یکی از گیاهان زیبا و بومی آسیا و شمال شرقی اروپا است و ما در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با قلمه گل داوودی مینیاتوری زرد آشنا کنیم.

این گیاه سمی است و نباید به قسمت بالای آن گل دست زد چون باعث خارش و التهاب می شود.گل داوودی زرد در فصل پاییز شکوفا می شود و رشد می کند.این گیاه پر از خاصیت دارویی است و برای کبد، ریه ها، کلیه ها و طحال مفید است و سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها است.

عرضه قلمه گل داوودی مینیاتوری زرد

روش قلمه زنی گل داوودی مینیاتوری

روش قلمه زنی گل داوودی مینیاتوری گل زرد داوودی هم در هوای آزاد و هم در گلخانه ها کشت می شود و پرورش می یابد. قلمه گل داوودی مینیاتوری زرد را باید در موقع نیمه بهمن ماه تا اوایل ماه اردیبهشت کاشت. قلمه کاری گل داوودی را به سه روش می توان انجام داد. اول اینکه می توانیم پاجوش را در کنار بوته اصلی با ریشه های آن به طور کامل جدا کنیم و آن را یا درون گلدان و یا اینکه داخل باغچه بکاریم. دوم این که پاجوش را پیدا می کنیم و قسمت بالا و پایین یا همان سر و ته آن را می زنیم و سپس ساقه جدا شده را به عنوان قلمه یا درون هوای آزاد و یا داخل گلدان می زنیم. و سوم اینکه بعد از این که ساقه های گل ها را چیدیم هر چه در گلدان باقی ماند می توانیم برای قلمه زدن از آن استفاده کنیم. سپس بعد از اتمام کار و قلمه کاری باید از آن مراقبت و نگهداری کرد و این گل نیاز به کوددهی زیادی دارد و تقریبا هفته ای یک بار باید به آن کود داده شود تا به خوبی رشد کند.این گیاه باید در مقابل نور مستقیم خورشید قرار بگیرد زیرا این گل در برابر نور مقاوم است و حتی به آن نیاز دارد پس دقت کنید که کسانی که در آپارتمان زندگی می کنند باید حتما این گل را در جایی قرار دهند که نور به آن بتابد مثلا داخل پنجره یا تراس قرار دهند. برای آبیاری این گل باید به طور مناسب به آن آب دهیم که همیشه خاک آن مرطوب باشد البته توجه داشته باشید که نباید غرق آب شود زیرا باعث گندیدگی و خرابی گل و ریشه آن می شود.

فروش قلمه گل داوودی مینیاتوری زرد

فروش قلمه گل داوودی مینیاتوری زرد عرضه قلمه گل داوودی مینیاتوری در کشور ایران بسیار زیاد است و کشور های خارجی درخواست صدور آن را دارند و دلیل این همه فروش زیبایی و خاصیت دارویی و درمانی این محصول است.

و این گل با قیمت های مناسب و استثنایی و به صورت عمده به مراکز فروش و بازار عرضه می شود. کیفیت این گل ایرانی بسیار بالاست و همچنین گل داوودی زرد رنگ به خاطر زیبایی و رنگ خیره کننده اش باعث محبوبیت زیاد این گل شده است.فروش این گل ها درآمد خوبی دارد و بسیار ارز آور است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. سلام و درود …
    از اطلاعاتی که دادید ممنونم … مهمترین دغدغه من مقاومت در تغییر شرایط آب و هوایی و ماندگاری هست … شما چه تضمینی دراین رابطه دارید؟

    1. سلام حسن عزیز
      برای بهره گیری از راهنمایی های مشاوران ما لطفا فرم موجود در سایت را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  2. سلام وقتتون بخیر من گل های داوودی شما رو سفارش دادم و بسیار ازتازگی و شادابی محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار و رفتار درستی با مشتری دارید.

  3. سلام. این گلها رو برای قلمه زدن باید داخل گلخانه اینکارو انجام داد یا فرقی نداره تو حیاط باشه؟

    1. سلام فرداد عزیز
      لطفا با پر کردن فرم مشاوره منتظز تماس مشاوران ما باشید تا با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

    1. سلام خانم صدقی عزیز
      لطفا فرم موجود در سایت را کامل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

  4. بسیار ممنونم از سایت خوب گل کارها و کار گروه بازرگانی شان که این شرایط را مهیا کردند که بتوانیم گلهای داوودی زرد مینیاتوری را بدون واسطه و مستقیم با قیمت مناسب از هر کجای ایران سفارش دهیم و در سریعترین زمان ممکن به دست ما برسد و مشتری ثابت سایت شما هستم و همیشه از محصولات و نحوه برخورد بخش پشتیبانی که بسیار با حوصله و دقیق در جهت خرید راحت تر ما را راهنمایی کردند رضایت کامل دارم و درود بر شما پاینده باشید.

  5. سلام وقت بخیر
    گل محمدی که از شما خریداری کردم بسیار روح بخش و خوشبو میباشد ، بنده از سفارشم لذت بردم اصلا پلاسیده نشده بود ، ممنونم از کیفیت بالاتون ، حتما برای گلخانه ام گیاهان و گل های دیگر سفارش میدهم. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا